Česta pitanja
  • Kako mogu platiti svoju narudžbu?

    Za kupovinu na području Hrvatske i Slovenije kupci mogu koristiti opciju plaćanja pouzećem.

    Uplatom na žiro račun tvrtke kao opcijom plaćanja se mogu koristiti kupci u Hrvatskoj.

    Dok svi ostali kupci mogu plaćati svim karticama.

    U koje zemlje vršite dostavu?

    Dostavu vršimo u Hrvatsku, zemlje Balkana i Europsku Uniju.

    Koliko moram čekati da mi stigne narudžba?

    Hrvatska – 2-3 radna dana

    Europske države – 3-7 radnih dana

    Zemlje Balkana – 3-10 radnih dana

    Kolika je cijena dostave?

    Za Hrvatsku je dostava besplatna, dok za ostale zemlje cijena varira i biti će prikazana kod same narudžbe.

    Koji su uvjeti kod povrata kupljene robe?

    Svaki kupljeni artikl imate pravo vratiti u roku 14 dana od dana primitka pošiljke. Paket možete otvoriti i pogledati

    proizvod, no ukoliko ga vraćate on ne smije biti nošen i mora biti vraćen u originalnom pakiranju u duploj kutiji kako

    se originalna ambalaža proizvoda nebi oštetila.

    Nakon što ste nas pismenim putem obavijestili o povratu i poslali paket i nakon što mi isti zaprimimo šaljemo Vam

    zamjenski ili vraćamo novac.

    Sve detalje oko povrata možete pročitati pod stavkom povrati i reklamacije.

    Mogu li poništiti ili promijeniti narudžbu?

    Ukoliko Vam se dogodi ovakva situacija bitno je brzo reagirati i odmah nazvati na broj telefona +38514817012 ili poslati mail na prodaja@shoetique.hr kako bi stigli poništiti narudžbu.

    Kako mogu znati koja veličina mi odgovara?

    Izmjerite stopalo i pogledajte tablicu sa veličinama koja se nalazi pod linkom tenesica koje gledate.

    Dobivate li nadopunu rasprodanih modela?

    Kod ovakvih proizvoda ne postoje pravila. Nekada se nadopune veličine koje nedostaju pa bi Vam preporučili da pošaljete mail sa modelom koji Vas zanima kako bi Vas odmah po dostupnosti željenog modela mogli obavijestiti.