DOSTAVA

Dostava vrijedi na području čitave Hrvatske, a pošiljke se dostvavljaju putem našeg odabranog partnera za logistiku, tvrtke GLS. U većini slučajeva dostava se izvršava unutar 2-3 radna dana osim za otoke gdje se roba dostavlja samo nekoliko puta tjedno. Dostava se vrši samo radnim danima od ponedjeljka do petka.

Plaćanje pouzećem je usluga koju možete odabrati u web shopu SHOETIQUE-a te tako odabrane proizvode plaćate tek po isporuci tj. placate dostavljaču prilikom preuzimanja pošiljke.

Dostava na otoke

Otoci koje pokriva područje naše dostave su: Cres, Lošinj, Krk, Rab, Murter, Pag, Ugljan, Pašman, Brač, Hvar, Vis i Korčula.

Što ako me vozač ne nađe na adresi?

Kod pokušaja isporuke će se ostaviti obavijest o dospijeću pošiljke na kojoj je naznačen broj pošiljke i broj telefona službe za korisnike, a sama pošiljka će se vratiti u pripadajući sabirni centar. Vi samo trebate nazvati službu za korisnike i dogovoriti novu dostavu.

Artikle naručene radnim danom do 12:00h predajemo dostavnoj službi istoga dana. Artikle naručene radnim danom iza 12:00h predajemo dostavnoj službi idućeg radnog dana. Dostavna služba se obavezuje obaviti ekspresnu uslugu prijevoza pošiljke od trenutka preuzimanja do trenutka uručenja u roku od (1) jednog radnog dana (osim u slučajevima slanja izvan ili preko više tranzitnih centara prijevoznika prema rasporedu vožnje prijevoznika).

Svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti. Pošiljatelj će u listi preuzimanja naznačiti referentni broj prateće dokumentacije, pri čemu će kasnije potpisana dostavna lista s referentnim brojem biti dokaz o izvršenoj dostavi.

Dostava u inozemstvo

U ovom trenutku ne vršimo dostavu u inozemstvo.