POVRAT/REKLAMACIJA

 

Svaki kupljeni artikl imate pravo vratiti u roku 14 dana od dana primitka pošiljke. Paket možete otvoriti i pogledati proizvod, no ukoliko ga vraćate on ne smije biti nošen i mora biti vraćen u originalnom pakiranju u duploj kutiji kako se originalna ambalaža proizvoda ne bi oštetila.

Nakon što ste nas pismenim putem obavijestili o povratu i poslali paket i nakon što mi isti zaprimimo vraćamo Vam novac. Zbog brze prodaje i izmjene stanja svih artikala zamjena artikala putem online trgovine nije moguća. Kupac ima pravo zamijeniti naručene artikle u bilokojoj fizičkoj poslovnici Shoetiquea unutar 14 dana. Ukoliko želite naručiti drugi proizvod online savjetujemo Vam da nakon povrata novca ponovite narudžbu.

Troškove povrata i slanja proizvoda Shoetiqueu snosi kupac.

Ukoliko dostavom dobijete proizvod koji ima vidljivi nedostatak obavijestite nas što prije o tome putem našeg maila, a najkasnije 8 dana od primitka pošiljke.

Ako niste zadovoljni proizvodom kupljenim na našem web shopu imate pravo na povrat u zakonskom roku.

Pošaljite nam mail sa napomenom POVRAT PAKETA PO NARUDŽBI (Br.narudžbe) na prodaja@shoetique.hr

 

U slučaju reklamacije kupac nam je dužan vratiti proizvod u dogovorenom roku. Reklamaciju ćemo smatrati valjanom ako pregledom proizvoda utvrdimo da odgovara uvjetima za reklamaciju sukladno Zakonu o obveznim odnosima i Zakonu o zaštiti potrošača. U tom slučaju ćemo u roku od 15 dana od primitka valjane reklamacije zamijeniti proizvod ili vratiti cjelokupan plaćeni iznos.

Reklamaciju možete podnijeti na prodajnim mjestima Shoetique ili putem e-maila reklamacije@shoetique.hr

Ukoliko ustanovimo da reklamacija nije pravovaljana, tj. ukoliko reklamaciju odbijemo, proizvod vraćamo na Vašu kućnu adresu i troškove povrata u tom slučaju plaća kupac.